2009年5月12日 星期二

搬了新家

不搬不行啦~~
除了老BLOG的系統很奇怪又慢以外,
也希望多點朋友能隨意留言,
於是聽美鈴的意見在傳說中的股溝大神開了個戶.
希望這一搬有利風水, 大家多多來串門子呀!!

8 則留言:

  1. YA!頭香,希望小鈺以後多多發表文章喔,我都會來看的。

    回覆刪除
  2. 喔喔!blogger耶!我超愛blogger。速度快系統穩啊~恭喜!

    回覆刪除
  3. 謝謝2位 ~><~ 感動中!!! 我會努力多寫無聊文章.

    回覆刪除
  4. 個人簡介也寫得很有趣呢!

    回覆刪除
  5. 你好..我剛從你yahoo blog果度見到你說下年要去ABK讀書是真的嗎?
    我同你一樣上年都報左.但我都取消左哦~
    我都打算10年再去..
    你幾時會再去報?
    可唔可以add你msn傾??
    THANKS

    回覆刪除
  6. Carol, 你好呀, 其實除左ABK之外我而家仲睇緊其他既學校. 因為abk時間太長, 冇乜時間打工, 所以我而家諗緊呢間 http://www.cbc.ac.jp/
    我好少上msn,反而多用google talk,有咩你可以send mail比我架.

    回覆刪除
  7. Eugenie,
    我搵唔到你mail.你可唔可以send比我..
    lovekoyama@hotxxxx.com
    xxxx=mail, thanks!!
    你睇個間都幾好喎,佢d宿舍係leopalace.好企理.
    不過abk真係好學校. 長d時間就可以學得快d.不過我都搵緊其他compare下
    我係mail同你傾丫~thanks

    回覆刪除